alle pluspunten voor ouders, kinderen, medewerkers en school
Voor ouders/verzorgers
ouders betalen nooit meer dan ze gebruikt hebben dankzij het vervallen van het abonnement.
24/7 uur toegang in het systeem, vanaf elke computer die aangesloten is op het internet.
zelf reserveren en annuleren van de overblijfmomenten, rechtstreeks in eigen account.
zelf aandachtspunten (medicijnen e.d.) en noodnummer opgeven en actueel houden.
aan de ontbijttafel of onderweg naar het werk per smartphone aandachtspunten bijhouden, reserveren en annuleren.
tot 12 maanden vooruit TSO reserveren voor hun kinderen.
via het systeem rechtstreeks emailen met de coördinator.
intuïtief werken met het systeem, zonder gebruiksaanwijzing.
compleet overzicht van alle betalingen en nog niet gedeclareerde overblijf.
online inzien van overblijfinformatie zoals regels en protocollen.
ouders zijn verlost van formulieren en complicerende abonnementen of strippenkaarten.
ontvangen gespecificeerde digitale declaratie en betalen automatisch aan de school.
Voor kinderen
kinderen hoeven niet meer met geld over straat.
hoeven geen pasje of briefjes bij zich te dragen.
hoeven niet meer bang te zijn hun strippenkaart te verliezen.
hoeven zich niet meer op te geven maar worden wel gemist als ze niet komen opdagen.
Voor de tso-coördinator of tso-administratie
minder administratie (tot wel 85%) en verhoging van werkplezier en motivatie.
de coördinator kan zich beter wijden aan de kwaliteit en de veiligheid van de TSO.
de TSO wordt inzichtelijker en handzamer dankzij geautomatiseerde facturatie, automatische incasso, maandoverzicht met aantallen en bedragen, kasboek en rooster.
nagenoeg geen vergeten betalingen, wanbetalingen en incassotrajecten meer.
online communicatie met alle ouders, zowel individueel als gegroepeerd.
online mogelijkheid om overblijfinformatie te delen met ouders en/of medewerkers.
overzicht over alle ouders, kinderen en medewerkers.
doorlopend inzicht in de kosten en baten van de gehele TSO.
inzicht in alle reserveringen en de beschikbaarheid van de medewerkers.
efficiënt inroosteren van medewerkers op basis van scholing, EHBO en aantal kinderen (1:15).
eenvoudig bewaken van de belastinggrens van de individuele vrijwilligersvergoeding.
op het schoolplein met de smartphone de presentie vinken en accorderen, aandachtspunten raadplegen en het logboek bijhouden.
Voor de tso-medewerkers
overzichtslijsten van de presentie en altijd de actuele bijzonderheden en noodnummers.
hebben overzicht over de ontvangen vergoedingen.
hoeven niet meer te vrezen dat ze ongemerkt de belastingdrempel overschrijden.
roosters zijn duidelijk, vergoedingen inzichtelijk, communicatielijnen kort.
incidenten kunnen verantwoord worden in een discreet logboek.
alle aandacht kan uitgaan naar de kinderen.
op het schoolplein met de smartphone de presentie vinken en accorderen, aandachtspunten raadplegen en het logboek bijhouden.
Voor de school
door een betere tso-administratie en krijgt de school een betere en veiligere uitvoering.
met de tso-administratie en -registratie in eigen beheer, mist de school geen revenuen.
geldstromen van de TSO zijn transparant en verifieerbaar voor MR of OR en belastingdienst.
geen contant geld meer op school.
investeringen in speciale hard- of software en het installeren van software zijn niet nodig.
transparante prijsberekening; geen contractuele verplichtingen.
mooiste systeem met het laagste tarief, zonder jaarlijkse abonnementskosten.